آموزش شیوانانویسی توسط فرامرز کوثری در تلگرام https://telegram.me/ShivanaNevisi

داستان های کوتاه در مورد یک استاد خودشناسی به نام شیوانا (کوته نوشته شیوا سخن دانا)

آموزش شیوانانویسی توسط فرامرز کوثری در تلگرام https://telegram.me/ShivanaNevisi

داستان های کوتاه در مورد یک استاد خودشناسی به نام شیوانا (کوته نوشته شیوا سخن دانا)

سخنرانی های اکهارت تول با زیرنویس فارسی ترجمه مهندس کوثری

انگار هر ماشینی در این عالم دستورالعملی خاص همراه دارد. به جز ماشین ذهن و بدن  خودمان که باید هر انسانی خودش با تحمل سختی ها و دشواری های زندگی ، خودش به تنهایی و در تنهایی شیوه صحیح استفاده از ماشین ذهن خود را بیاموزد.

سخنرانی های اکهارت تول با سخنرانی های آدم های دیگر فرق می کند. او چیزی نمی خواهد ثابت کند. قصد ندارد شما را به جایی دور در آن سوی شهر آرزوها ببرد. نمی خواهد به شما امید واهی ببخشد و یا شما را از چیزی ناامید کند. او می خواهد خود واقعی شما را به شما بشناساند و برای اینکار هیچ چیزی از شما نمی خواهد.هیچ کاری قرار نیست انجام دهید! هیچ تلاشی نباید بکنید و هیچ جایی نباید بروید. همین الآن و همین جایی که هستید کافی است. شما باید در اکنون زندگی خود بیدار شوید و در یابید آن حقیقت بزرگ را که به قول اکهارت:"

در هر لحظه زندگی خود اگر دقت کنید می بینید چیزی جز همین الآن و همین جایی که هستید در اختیارتان نیست.

سخنرانی های اکهارت تول را به شما پیشنهاد می کنیم چون قرار است چیزی جدید را به شما ارزانی دارد. او می خواهد بگوید که که خود واقعی شما مدت هاست که ناجوانمردانه توسط ذهن شما (بله! ذهن خود شما و هویت فکری شخص شما!) به گوشه ای تبعید شده و چیزی که شما "من خودتان" می دانید در واقع تصاویری هستند که ذهن از خاطره و حافظه برداشته و برای شما نمایش می دهد.

اکهارت تول به شما نشان می دهد که این تصاویر ذهن ساخته که به اسم من آن را می شناسید واقعی نیستند چون سعی می کنند شما را از همین الان و همین جایی که تنها واقعیت زندگی من و شما هستند به آینده و گذشته ای که وجود ندارند ببرند. اکهارت تول می گوید علت اینکه آدم های اینقدر عذاب می کشند و هیچ وقت احساس رضامندی و آرامش نمی کنند و دائم بی قرار و مضطرب اند چیزی نیست جز دویدن همراه ذهن به سوی آینده ای که نیست و تنها زمانی واقعی می شود که تبدیل به الان زندگی من و شما گردد. الانی که ذهن هیچ وقت دوست ندارد در آن باقی بماند و آرامش گیرد چون اقامت در لحظه اکنون به معنای مرگ و نابودی ذهن و هویت ذهن ساخته است.

سخنرانی های اکهارت تول را حتما باید با جان و دل گوش دهید نه برای اینکه به چیزی برسید بلکه برای اینکه بتوانید به نقاب و زنگار و پوششی که توسط ذهنتان روی آگاهی برتر و عمیق وجودتان کشیده شده را پاک کنید و بی واسطه در لحظه به لحظه زندگی الانتان شناور شوید. اکهارت تول به شما چیزی آموزش نمی دهد به جز شیوه ای نوین از زندگی کردن. شیوه ای که آرامش و امید و اعتماد به نفس و موفقیتی دائمی و تضمینی را برای شما به ارمغان می آورد.

شرکت کوثرپرداز تاکنون دو آلبوم بی نظیر از سخنرانی های اکهارت تول را با زیر نویس فارسی و کیفیتی عالی و قیمتی فوق العاده به بازار عرضه نموده است. این دو آلبوم برای اولین بار به زبان فارسی ترجمه شده اند و نخستین بار است که شما می توانید سخنان ناب و آموزنده اکهارت تول را به صورت تصویری از زبان خودش بشنوید.


جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه تهیه این آلبوم های بی نظیر این جا کلیک کنید

http://mindfulness.blogsky.com



دکتر اکهارت تول در ارائه نظریه هشیاری ذهن و حضور فعال ذهن در زمان اکنون و آرامش و قدرت و تمرکز و خلاقیت بی نظیری که از این مسیر نصیب انسان می شود سخنرانی های مشهوری دارد که در این مجموعه شما می توانید برای اولین بار به زبان فارسی با این نظریه متفاوت و فوق العاده موثر در زندگی آشنا شوید. مجموعه سخنرانی های دکتر اکهارت تول روی سه دی وی دی به قیمت پانزده هزارتومان عرضه می گردد.


آلبوم جدید سخنرانی های دکتر اکهارت تول با عنوان قدرت اکنون و دریچه ای به زمان الان با زیر نویس فارسی برای اولین بار روی دو عدد دی وی دی به قیمت پانزده هزارتومان عرضه شد.

http://s1.picofile.com/file/6947041246/powerofnow.jpg